Geen swap-nieuws

Het is even stil aan het swapfront. Lopende swaps zijn natuurlijk de kerstpakkettenswap en ook de kinder-giveaway komt eraan, maar verder…. niks.

Dat heeft een reden. Ik heb namelijk een compleet gebrek aan creativiteit en energie. Gelukkig is dat voor mij een bekend verschijnsel en komt het door iets leuks. Ik ben namelijk zwanger van ons vierde kindje! ( Voor zover jullie dat nog niet wisten. ) Het wordt een juni baby, heerlijk! Al 2 goede echo’s gehad, alles ziet er goed uit. Wat een enorme zegen is dat toch.

Vanaf januari wil ik weer swaps gaan organiseren, maar daar ga ik wel jullie hulp bij nodig hebben. Dus, heb je leuke ideeen, vertel ze aan me. Dat  kan via mail of hieronder of twitter natuurlijk. Ik zou het fijn vinden van jullie te lezen!

Leave a Reply

