Een fundraiser. En ik doe mee!

image

http://www.abbynews.com/community/265741731.html?mobile=true

Nadat internetkennis Annet ( van wie ik de babyborstcrawl leerde waardoor mijn Nieneke de beste start had die ze maar kon wensen ) haar mooie Reyanna verloor kon ze haar niet bij zich houden, geen uitgebreid en rustig kennis  kunnen maken, haar andere kinderen zagen haar pas  na dagen. Wonend in Nederland kan je je daar geen voorstelling van maken. Uberhaubt, het verliezen van een voldragen baby maakt me al misselijk als ik eraan denk.

Annet woont in Canada en brengt nu met een groep vrouwen geld bij elkaar voor een zgn. ‘cuddlecot’. Een koelelement waardoor stilgeboren baby’s nog een poos bij hun moeder kunnen blijven.

Het heeft me zo geraakt dat dit gebeurde en ik ben zo blij dat ik een minidingetje kan doen nu.

Dus, heb je zin in een fijne omslagdoek of een setje wasbare wattenschijfjes? Klik op de link hierboven en doe mee!

image

image

Leave a Reply

