Let op! Wijziging buitenswap en luciferdoosjesswap

De afgelopen week heb ik van een aantal van jullie bericht ontvangen over de uitpakdatum van de swaps. Voor een aantal bleek dit toch moeilijk haalbaar. We hebben daar prive verder contact over gehad en ik ga er ook niet inhoudelijk over uitweiden.

Omdat het een aantal van jullie betreft en niet 1 of 2 heb ik besloten de uitpakdatum een week uit te stellen zodat iedereen gewoon tegelijk een swap uit kan pakken. Ik doe dit eigenlijk nooit, maar vond het nu de juiste beslissing.

Mocht je er nog vragen over hebben, mail me dan gerust op mariskaswapt@outlook.com

De datum wordt dus 6 juni, voor allebei de swaps

Liefs, Mariska

Leave a Reply

