Donderdagse Deken Update

Daar is ie weer! Nadat ik dinsdag al dacht dat het donderdag was, dan nu toch op de juiste dag een update met kakelverse foto’s van de voortgang.

Foto’s! 

image

Ik had afgelopen week iedere dag wel zo’n stapel of groter van deze afhecht-draadjes.

image

Zo zit ik op de bank. Je ziet me bijna niet meer onder zoveel deken 🙂

image

En dit is m dan. Nog 1 baan moet eraan. En dan de rand nog. Het is ook goed zo, anders ben ik bang dat de deken uit verhouding gaat raken.

image

Waaaaaaaar is mijn haaknaald!!!!! ( Meest gehoorde uitspraak van mij afgelopen week. ) Hier op het schapenvachtje van mijn jongste. Logisch ook 🙂

Wat statistieken;

– Dit zijn 197 vierkantjes van verschillende formaat.
– Hij is 1.28 breed en 2.37 lang.
– Er zitten ruim 5 bollen dun katoen in.
– Voor het groter maken van sommige toegestuurde granny’s gebruikte ik 3 bollen gekleurd dik katoen.

Volgende week zou hij klaar moeten zijn als het gaat zoals het nu gaat.

3 thoughts on “Donderdagse Deken Update

Leave a Reply

