Over swappen

Hoe het begon….

Volgens mij ergens in september 2011. Ik deed mee aan de Regenboogswap en degene die dat organiseerde twijfelde daarna of ze er nog zin in had. Ik nam toen het stokje over en deed de winterswap. Ik vond het zo leuk om niet alleen maar mee te doen met swaps, maar ze ook zelf te organiseren, dat ik vanaf dat moment zo’n beetje verslaafd ben 🙂

Ik merk dat mijn ideeen over swappen veranderden. Waar ik eerst alleen haakswaps organiseerde zijn het nu algemene crea-swaps. Ik geniet er enorm van om te zien wat iedereen kan en maakt. Respect voor zoveel vormen van creativiteit.

Ik vind het erg leuk om iets voor iemand anders te maken. Soms voor iemand die ik behoorlijk goed ken, maar soms ook voor compleet onbekenden. Allebei leuk en allebei een uitdaging.

Ik hou zelf erg van haken en werken met papier, maar heb al zoveel leuke dingen voorbij zien komen dat ik voor de rest van mijn leven geinspireerd ben. Zoveel om nog uit te proberen en te maken.

En vanaf recent dan ook mijn eigen swapblog. Ik heb er een enorme berg ideeen voor, er gaat nog zoveel leuks komen.

Ik hoop dat jullie nog heel lang mee blijven doen en dat we nog veel swap-plezier gaan beleven met elkaar!

Leave a Reply

