Dankbaar.

Ik heb de laatste tijd zo ontzettend, ontzettend, ontzettend veel mogen ontvangen. Ik ben er stil en dankbaar van. De stroom van prachtige en lieve cadeaus bleef binnen komen. Waar vind je de woorden om te omschrijven hoe veel dat doet met een mens? Ik heb ze in ieder geval niet. Dus ik ga maar eens wat foto’s showen. Jubelen jullie met me mee over al die lieve mensen?

image

image

image

image

image

En dan zie ik dat ik nog niet eens een foto heb gemaakt van de stapel tijdschriften en kaarten, dus daar moeten jullie nog even op wachten, want het is niet meer foto-licht-genoeg.

Lieve schatten, heel, heel erg bedankt! Het is zo vreselijk welkom en doet zoveel goed. Veel meer dan ik kan vertellen. Geweldig dankbaar ben ik.

Leave a Reply

