Een verhuis-giveaway voor lange haren

Tijdens mijn verhuizing maakte ik van de laatste niet ingepakte wolletjes 2 haarelastieken. Vandaag maakte ik de knopen erop en nu zijn ze af, voor degene die ze graag wil hebben.
Iets leuks voor jullie om het wachten op de volgende swap een beetje te verzachten en te overbruggen.
image

image

image

Wat moet je doen om te winnen? Maak maar een beetje reclame voor mijn blog, dat zou ik leuk vinden. Laat je reactie achter onder dit blog, dan trek ik zaterdag, op mijn middelste haar verjaardag, een winnaar uit de hoge hoed šŸ™‚
Ik doe er nog een enveloppen-rak bij ook.

En de winnaar is…..

Renske!

Maar omdat er maar 4 deelnemers waren, krijgt de rest ergens in januari een gezellige enveloppe van mij, als troostprijs.

5 thoughts on “Een verhuis-giveaway voor lange haren

Leave a Reply

