Round Robin

De round robin doet zijn tweede ronde inmiddels. Hij is al goed op weg en ik ben benieuwd wat het resultaat dit keer gaat zijn.

Deze informatiemail stuurde ik voor hij op pad ging;

Hallo allemaal!

De round robin gaat weer op reis. Na een tocht van een jaar kwam hij (zij?) weer terug bij mij, vol met leuke dingetjes. Dus… we doen nog een ronde.

Ik heb iedereen van wie ik denk dat zij het leuk vindt een mail gestuurd. Dus ook als je je niet opgegeven hebt, kun je toch deze mail hebben gekregen.

– De rr is een enveloppe vol met leuke knutselspullen. Je mag ervan nemen wat je wil en je stopt er ongeveer weer evenveel leuke spullen in. Wat jij niet meer gebruikt kan voor een ander juist een uitkomst zijn.

– Als je deze mail krijgt stuur je mij je adres waar de rr naartoe gestuurd wil worden. Geef ook even op als je binnenkort op vakantie gaat.

– Als je m niet als eerste wil, geef dat dan even door, dan kan ik daar rekening mee houden.

– Je maakt altijd iets kleins voor de volgende ontvanger, als cadeautje.

– Er zijn geen regels voor hoeveel je eruit neemt en hoeveel je erin stopt. Je kunt zelf wel inschatten of het (ongeveer) eerlijk gaat.

– Wat wel belangrijk is, is dat er allemaal hobby/knutselmateriaal in gaat. Dat was nu niet helemaal het geval 😉 en dat is helemaal niet erg. Alleen deze keer zou ik het wel graag willen beperken tot hobby/knutselmaterialen.

– Als je de rr hebt ontvangen laat je dat even weten. Ook als hij weer op weg gaat stuur je een berichtje via twitter of fb.

Volgende week vrijdag ( 27-07-2013) stuur ik de enveloppe naar de eerste.

Nadat ik van iedereen reactie terug heb, krijg je nog een bevestiging. Als je nog meer mensen kent die graag mee zouden willen doen, mag je deze mail door sturen en ze naar mij toe laten reageren. Er mogen er altijd meer bij.

image

Ik zie dat er een randje kinderen bij zit 🙂

image

image

Dit zijn de foto’s van hoe de round robin de vorige keer weer bij mij terug kwam.

Lijkt het je leuk om nog aan te sluiten? Stuur me dan even een mailtje, dan zet ik je ertussen.

2 thoughts on “Round Robin

Leave a Reply

