Kerstpakkettenswap

image

Meiden!!! Daar gaan we!!!

– UWYH Niks kopen, alles maken, verzamelen, ruilen, uit je kast pakken, enz.

– Een pakket dus, een doos(je) vol leuke, fijne, mooie dingen.

– Versturen tussen 5 december en 21 december. – Zodra je het pakket binnen hebt mag je het uitpakken.

– Je vult op je lootje , buiten je naam en adres, een aantal dingen over jezelf in en evt. allergieen of bijzonderheden wbt eten. Dingen waar echt rekening mee gehouden moet worden.

– Waarschijnlijk en hopelijk totaal niet nodig dat ik het volgende stukje schrijf, maar ik doe het toch;

Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het tijdig versturen. Je hebt je hieraan verbonden en dus zorg er ook voor dat je pakje met leuke dingen op tijd bij de juiste persoon is.

-Ik wens jullie allemaal heel veel maak en bedenk plezier toe.

Neem ik meteen even de kans om jullie te bedanken voor al het enthousiasme en de gezelligheid als ik een swap bedenk. Ik vind het zo leuk dat jullie steeds meedoen( en voor de mensen die voor het eerst meedoen, ik vind het zo leuk dat jullie ook mee durven doen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft!) Ik vind jullie stuk voor stuk enorm creatief. Wat een leuke dingen maken jullie toch altijd!

Goed, genoeg kerststemming zo 😉 ? Mooi, aan de slag dan!

Ps, vragen, opmerkingen, mag altijd; mariska.vangilst@hetnet.nl

De deelnemers;

@Mariska0810
@TheavanGalen
@droppie2011
@lindaeerhart
@Buurvrouw09
@maaikeschimmel
@Epsiej
@stofeerlijk
@Marienaailes
@Sibbeldientje
@heidemanSarah
@Daanschrijft
@CraftySaskia
@Aafke45
@PriscillavdP
@Anitaquilt
@RuthHoosemans
@milusje
@tessa5xx
@twistvrouwe
@kralalien
@Zjizjipke
@bvhaastrecht
@Twittlon
@LisetteM
@pieternel-77
@mamaveba
@Verab81

image

image

image

image

image

image

One thought on “Kerstpakkettenswap

Leave a Reply

